måndag 1 februari 2010

Hjälp på traven

Jag älskar att handla mat i affären här. Inte bara för att det finns så många och nya produkter att titta på och testa utan också för att det ofta kommer fram en fransos och tipsa om vad jag ska köpa för produkt. Det är så trevligt för när jag står och tittar på en hylla med en miljard olika sallader och som mest undrar vilken liten bytta jag ska välja så står det alltid någon bredvid som verkar ha läst mina tankar och säger: ÅH, den här är min favorit! Det är inlagda auberginer och paprika med lite chèvre. Den är fantastiskt med bara lite ost till och en baguette du måste pröva den.

Jag lägger glatt ner den i korgen och går hem och njuter.

1 kommentar:

Evelina sa...

Din blogg lever igen! Fantastiskt att höra hur du har det. Jag följer bloggen med spänning :)!