måndag 30 juli 2007

Tillbaka i stan för en stund

Nu är jag hemma igen, det är skönt för nu slipper jag gå och låna en elvisp för att kunna göra maränger! Hade tänkt att blogga om Bellas sockerkaka men eftersom jag misslyckades ganska rejält med den så struntar jag i det, eller föresten så kan ni komma på själva hur man gör för det blir väldigt gott. Bellas sockerkaka är en vanlig sockerkaka med rödavinbär i (vinbären ska röras ihop med lite potatismjöl och socker innan de hälls på kaksmeten). Egentligen blev min lyckad till en början men sen körde jag min specialare och tog ut den för tidigt ur ugnen (den verkade klar!) så hela mittenpartiet på kakan bara rann ut. Men smet är ju också gott! Om någon där ute orkar försöka sig på denna egentligen väldigt enkla kaka så får du gärna meddela mig om hur länge den behöver gräddas!

Inga kommentarer: