torsdag 22 februari 2007

Grumlig juice

Höll just på att svara i telefonen "Välkommen till grumlig juice!" men jag ändrade som tur var efter gr och sen tog det lång tid innan jag kom på vad jag egentligen skulle säga.
När jag ändå har juice på tal (eller skrift kanske är mer korrekt) så måste jag rekommendera Friggs juice som säljs på tapp på Seven11. Den finns i två varianter: blodröd och pakistanskmangogul. Den gula tycker jag är godast men den röda är roligast (för den innehåller rödbeta kanske det var mynta också, minns inte riktigt).

2 kommentarer:

Jens sa...

?Que? Vad skulle du säga egentligen?

Louise sa...

Oj då, det kanske var lite svårförstått! Jag skulle säga företagsnamnet som jag jobbar på, men jag har så tråkigt på jobbet att felsägningar är det roligaste som kan hända. kanske inte var så kul egentligen, men i min värld just nu är det ganska kul!